Van Klub Polska
Garaż => Dział techniczy => Chevy Astro\GMC Safari => Wątek zaczęty przez: Raccoon w Stycznia 17, 2019, 12:53:51 pm
-
Mam mały problem, czasem auto gaśnie po wrzuceniu wstecznego i lekko falują obroty sporadycznie ale jednak, i zdarza się rzadko, że lekko przerywa na niskich obrotach.
Od czego zacząć? Świece nówki.
-
Silniczek krokowy do poczyszczenia ,ewentualnie map sensor
-
Przy jednej robocie sciagajac zolwia wyciagnij cala przepustnice z krokowka i solidne czyszczenie. Sa warsztatowe srodki do nagarow, czyszczenia gaznikow, silnika itp. Zalej calosc na noc, a rano szczoteczka do zebow i naprzod.
W kazdym aucie, ktore kupuje serwis zaczynam od czyszczenia dolotu.
Posprawdzaj i wyczysc odme + zaworek PVC.
-
Słusznie JEDI_V.Ale powiedz mi teraz od czego ten syf ?Bo jak wymieniałem sławetne uszczelki na dolocie to miałem to wszystko w ręku i fakt poczyściłem ,ale nie było tam wcale brudu ,ani na przepustnicy ,ani na krokowcu,ani na odmie i pcv.Trochę egr ,ale bez tragedii.Natomiast dłubaliśmy u kolegi w jimim,ten sam silnik ,ten sam rok ,dużo mniej kkm niż u mnie a tak to wszystko zakiprowane ,że szok.Nawet te środki do czyszczenia przepustnic i egr miały problem to usunąć
-
O to już jakiś trop, będę niedługo wymieniał uszczelki pod pokrywy zaworów to od razu ten krokowy silniczek machnę i czyszczonko dolotu. Ważne że już wiadomo gdzie szukać :)
Dzięki chłopaki, tak czy siak już bliżej końca niż dalej z moja lalką :D most w następnym tygodniu do regeneracji i zostaną już tylko pierdułki :D
I mam nadzieję, że w sezonie gdzieś się wszyscy zobaczymy na jakieś dobre wisky :D
A właśnie, podpowiecie gdzie tego krokowca szukać? Dobiorę się sam do niego czy kanał?
-
Ja się nie znam, ale do krokowca da się dobrać spod przedniej maski. Kanał zbędny.
-
Krokowy jest przy przepustnicy.
A przy wymianie uszczelek pod deklami to prawa ,bez problemu .Natomiast lewa to trzeba odkręcić sprężarkę klimy ,bez demontowania niczego i trzeba ją lekko odsunąć ,bo inaczej dekla nie zdejmiesz.
-
Pierwsza rzecz syfu to naolejacze do LPG.
Kolejna kwestia to egr
Wysłane z mojego S41 przy użyciu Tapatalka
-
Z uszczelkami pojdzie gladko w takim razie bo sprezarka u mnie wyjeta calkowicie :) Macie moze zdjecie jak ten krokowiec siedzi? to bym sprobowal sie do niego dobrac bo nie ukrywam ze nie mam pojecia gdzie szukac, foto by mi ulatwilo.
-
A u mnie identyczne objawy dawało nieszczelne podciśnienie na serwie, po wrzuceniu wstecznego gasł a w najlepszym przypadku ledwo ruszał telepiąc się. Na postoju też mu dużo do kultury brakowało, z tym że ja mam skrzynię sterowaną podciśnieniowo a jak u Ciebie to nie wiem.
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
-
U mnie gaśnie zawsze jak obroty zafalują, co dzieje sie sporadycznie. Gaśnie mi raz na powiedzmy 30-40 wrzutów wstecznego. Sprawdzę ten krokowy bo to chyba najszybsza opcja tylko musze go znaleźć :D
-
To zaznaczone
-
Ooo o to chodziło, dziękuję! :D Ide szukać skubańca :)
-
Powodzenia 1kwicze
-
No wlasnie wróciłem z auta :D nie ma łatwo :D hahaha czuje ze grubszy temat się szykuje 1kwicze
A właśnie bo przy okazji padł mi aku :D powiedzcie proszę, 60AH to norma w tym aucie? w sensie nie za mały? bo taki u mnie siedział :D
-
No wlasnie wróciłem z auta :D nie ma łatwo :D hahaha czuje ze grubszy temat się szykuje 1kwicze
A właśnie bo przy okazji padł mi aku :D powiedzcie proszę, 60AH to norma w tym aucie? w sensie nie za mały? bo taki u mnie siedział :D
www.autozone.com podaje 78.
-
zerkne wymiarowo czy wejdzie wiekszy bo ledwo tego wyjalem, w pionie musialem go wyciagac :)