Van Klub Polska
Garaż => Dział techniczy => Chevy Astro\GMC Safari => Wątek zaczęty przez: MHM w Kwietnia 20, 2019, 11:12:24 am
-
Mam ok. 500km do domu i błąd P0101. Czy mam coś kombinować czy mogę zaryzykować jazdę z tym błędem do domu? Wiem, że jazda będzie uciążliwa.
Wysłano z Drogi Mlecznej.
-
Więcej spali i tyle
Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
-
Więcej spali i tyle
Właśnie zatankowałem. Na 500km z domu do Międzyzdroje wyszło 20lpg średnio. Znalazłem mechanika. Wykręciłem MAF, nie wiem po co, ale przedmuchałem sprężonym powietrzem (siatka była czysta, sprężynki czujnika całe). Błędy wykasowałem. Na razie na 2km praca silnika wróciła do normy. No, ale nie był rozgrzany.
Co to jest za ustrojstwo za MAFem ?
Wysłano z Drogi Mlecznej.
-
Czujnik temperatury powietrza
Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
-
Powietrza dolotowego. Darkoman mówi, że pasuje z astry, czy tam innego opela. Ja kupiłem na RA i lepiej pali ciepły.
-
Ja kupiłem na RA i lepiej pali ciepły.
W jakim sensie lepiej ?
Wysłano z Drogi Mlecznej.
-
W jakim sensie lepiej ?
Wysłano z Drogi Mlecznej.
Bo było tak, że musiałem dłużej kręcić, albo dodać gazu. Chyba brakowało powietrza do odpalenia mieszanki.
-
Jak go kupiłem, to palił na strzał. Może Lpg mu zaszkodziło, że nie jest jak dawniej? Może palec, kopułka i świece mu nie podeszły i jest jak jest. Teraz jest różnie, jak mu się chce. Myślałem też o pompie paliwa , bo jest głośna i może ona jest winna.
-
Czujniki temp. dolotu padają na minus.Czyli pokazują dużo niższą temp.niż jest faktycznie .Wtedy PCM wzbogaca mieszankę i silnik jest przylewany zwłaszcza na ciepłym.Darkman mówił o EGRze,że pasi od opla ,o czujniku temp.nie słyszałem
Co do MAFa,warto sprawdzić szczelność dolotu zwłaszcza do przepustnicy.Inna sprawa to ten filtr powietrza,u Ciebie MHM,generalnie nie znam ich i nie wiem na ile pomaga czyszczenie.
-
Inna sprawa to ten filtr powietrza,u Ciebie MHM,generalnie nie znam ich i nie wiem na ile pomaga czyszczenie.
Tu masz ich opis
https://efiltry.pl/pl/filtry-k-n
Wysłano z Drogi Mlecznej.
-
Tu pod podtematem Kroki diagnostyczne jest na końcu uwaga dotycząca tych filtrów.Może to go boli.
https://www.obd-codes.com/p0101
-
Czujniki temp. dolotu padają na minus.Czyli pokazują dużo niższą temp.niż jest faktycznie .Wtedy PCM wzbogaca mieszankę i silnik jest przylewany zwłaszcza na ciepłym.Darkman mówił o EGRze,że pasi od opla ,o czujniku temp.nie słyszałem
Co do MAFa,warto sprawdzić szczelność dolotu zwłaszcza do przepustnicy.Inna sprawa to ten filtr powietrza,u Ciebie MHM,generalnie nie znam ich i nie wiem na ile pomaga czyszczenie.
Mareczku nie dolotu, bo to gowno mozna odlaczyc i za wiele sie nie dzieje, padaja czujniki plynu chlodzacego, GMowskie na minusie.
-
Mareczku nie dolotu, bo to gowno mozna odlaczyc i za wiele sie nie dzieje, padaja czujniki plynu chlodzacego, GMowskie na minusie.
Też wymieniłem.