Van Klub Polska
Pogadać ludzka rzecz => Powitania => Wątek zaczęty przez: tapiflock w Sierpnia 26, 2019, 12:16:56 pm
-
Jak tradycja nakazuje chciałem się przywitać bo zostałem szczęśliwym posiadaczem (vana? Kombi?) sam nie wiem jak to nazwać płacz napewno będę miał wiele pytań.. Bo nic o nich nie wiem a było blisko to kupiłem.. 😁 😎
-
1wazelinka
-
przedawkowałeś ? bradoz 1experyment
-
przedawkowałeś ? bradoz 1experyment
Z autami napewno... A tak serio białego chce dać teściowi ( bo jego Suzuki jak jedziesz to na kałuży cza nogi płodnośic.. A jeśli chodzi o niebieski to fajna gratka auto zadbane wszystko jak nowe serwisowane u mojego znajomego.. Gość mieszkający w USA miał go w Polsce na wakacje jak przyjeżdżał do Polski raz na rok to nim smigal.. Raz po przyjeździe go nie odpalił dał do warsztatu gdzie zaczęli się bawić kablami i polegli jeśli uda Mi się go uruchomić .. To będzie naprawdę fajne auto... Jeszcze nie wiem czy go sprzedam czy będę trzymał ale śmiem twierdzić. Ze jest to ewelement jeśli chodzi o stan
-
Hehe no proszę
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
-
Witaj 1kwicze placz
-
Q
-
Hehe no proszę
1wazelinka ciebie będę nudził najbardziej... Narazie w białym jest jakiś problem z przeplywomierzem wyciągnięte wtyczka to chodzi ale jak się zagrzeje to gaśnie a jak ostygnie to znowu chodzi 😁
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
-
Żebym ja się jeszcze znał
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
-
Witaj nowy kolego. Kogoś mi przypominasz 1kwicze
-
To bardzo fajne vany, troche troski i odwdzieczaja sie na lata, stary dobry GM.
-
To bardzo fajne vany, troche troski i odwdzieczaja sie na lata, stary dobry GM.
Zobaczymy jak niebieskiego odpale.. Jeśli będę zadowolony to pogonie pt cruiser i t4 bo tym żona dzieci do szkoły zawiezie i cement na budowę się zmieści.. 😁.. Jakby ktoś miał takiego na części. To dajcie znać potrzebuje parę pierdolek
-
Kumpel ma takiego ale z krotkim nosem.
-
tapiflock biały jak gaśnie ciepły ,a zimny pali to objaw padniętego czujnika obrotów wału korbowego.O ile oczywiście jest ,bo nie wiadomo jaki silnik i jaki rok.Z Pts-em zaznajamiam się od tygodnia
-
A to niespodzianka - niedawno linkowałem ogłoszenie z tymi Pontonami, czyżby to przeze mnie? :P
Gratuluję zakupu, fajnie że tu trafiły. Na zdjęciach wyglądały nieźle, myślę że uporasz się z usterkami i wrócą na drogę :) Białym wróciłeś na kołach?
Jak tradycja nakazuje chciałem się przywitać bo zostałem szczęśliwym posiadaczem (vana? Kombi?) sam nie wiem jak to nazwać (...)
Producent twierdzi, że to minivan ;)
Sam też dopiero poznaję swojego PTS-a, także nie wiem czy będę w stanie coś podpowiedzieć, ale na pewno masz moje wsparcie mentalne ;)
Aha, no i T4-kę możesz już wystawiać na sprzedaż :P
-
A to niespodzianka - niedawno linkowałem ogłoszenie z tymi Pontonami, czyżby to przeze mnie? :P
Gratuluję zakupu, fajnie że tu trafiły. Na zdjęciach wyglądały nieźle, myślę że uporasz się z usterkami i wrócą na drogę :) Białym wróciłeś na kołach?Producent twierdzi, że to minivan ;)
Sam też dopiero poznaję swojego PTS-a, także nie wiem czy będę w stanie coś podpowiedzieć, ale na pewno masz moje wsparcie mentalne ;)
Aha, no i T4-kę możesz już wystawiać na sprzedaż :P
Dokładnie z twoich linków.. 5 km odemnie 😁.. Więc białym wróciłem na kołach a niebieski laweta..
-
tapiflock biały jak gaśnie ciepły ,a zimny pali to objaw padniętego czujnika obrotów wału korbowego.O ile oczywiście jest ,bo nie wiadomo jaki silnik i jaki rok.Z Pts-em zaznajamiam się od tygodnia
Tylko on pali z wyciagnieta wtyczka od przepływomierza.. Jeśli ja wsadze odrazu gaśnie obydwa to 3.8 biały 92 niebieski 93 r
-
To masz walniete przeplywki, postaraj sie dla sprawdzenia pozyczyc od kogos, moze Waldi Halsu cos ma?
-
Dokładnie z twoich linków.. 5 km odemnie 😁.. Więc białym wróciłem na kołach a niebieski laweta..
Cieszę się, że się przydały :)) w takiej odległości, to sam bym się pofatygował.
Teraz tylko czekam aż ktoś się skusi na te dwa białe i będzie 100% skuteczności :P
-
To masz walniete przeplywki, postaraj sie dla sprawdzenia pozyczyc od kogos, moze Waldi Halsu cos ma?
W niebieskim mam😁.. Choć widzę że gość coś kombinował bo odkrecona.. Zaraz idę tam popatrzeć może coś wymodze
-
Daj zdjecia t4
Wysłane z DODGE
-
Daj zdjecia t4
Wysłane z DODGE
tj t4 1.9 d 93r bez wspomagania 9 osobowa long ..nic ciekawego
-
To masz walniete przeplywki, postaraj sie dla sprawdzenia pozyczyc od kogos, moze Waldi Halsu cos ma?
masz patent jak odkrecic czujnik połozenia wału??? nie idxzie tam sie dostac.....
-
Prawy przod do gory, odkrecasz kolo i masz dostep do sruby trzymajacej kolo pasowe na wale, czujnik jest pod spodem z prawej strony. Zeby to odkrecic to trzeba pneumatyka i wczesniej dobrze obsikac wd40. Przy sciaganiu nie uszkodz kola,bo to dwuczesciowa konstrukcja zalana w gumie.
-
Prawy przod do gory, odkrecasz kolo i masz dostep do sruby trzymajacej kolo pasowe na wale, czujnik jest pod spodem z prawej strony. Zeby to odkrecic to trzeba pneumatyka i wczesniej dobrze obsikac wd40. Przy sciaganiu nie uszkodz kola,bo to dwuczesciowa konstrukcja zalana w gumie.
o kurcze ..załamałes mnie :( wczoraj bawiłem sie przy nim napewno nie jest to przepływomierz albo czujnik wału albo cos w wiazce co idzie do madułu z cewkami w kazdym razie daie inaczej impulsy jak w niebieskim ... porownujac biały niebieski ..po rozebraniu madułu z cewkami w białym i podłaczenie go do niebieskiego daje takie same impulsy ..pompa itp ale jesli juz moduł dotknie mase jest inaczej ,, i albo czujnik tak modzi ,, albo w niebieskim nie ma masy na module ... miałem z niebieskiego wsadzic czujnik do białeg ale to tyle zabawy ze sie zastanawiam czy nie lepiej kupic nowy ... znalazłem po 170 zł ..sam nie wiem
-
Prawy przod do gory, odkrecasz kolo i masz dostep do sruby trzymajacej kolo pasowe na wale, czujnik jest pod spodem z prawej strony. Zeby to odkrecic to trzeba pneumatyka i wczesniej dobrze obsikac wd40. Przy sciaganiu nie uszkodz kola,bo to dwuczesciowa konstrukcja zalana w gumie.
a powiedz mi on jest wciskany czy jak?? bo na zdjeciu widac jakby był i trzymała go jakas zawleczka ...zone wsune pod auto ona ma chinskie raczki moze by go wydarła bez sciagania koła
-
o kurcze ..załamałes mnie :( wczoraj bawiłem sie przy nim napewno nie jest to przepływomierz albo czujnik wału albo cos w wiazce co idzie do madułu z cewkami w kazdym razie daie inaczej impulsy jak w niebieskim ... porownujac biały niebieski ..po rozebraniu madułu z cewkami w białym i podłaczenie go do niebieskiego daje takie same impulsy ..pompa itp ale jesli juz moduł dotknie mase jest inaczej ,, i albo czujnik tak modzi ,, albo w niebieskim nie ma masy na module ... miałem z niebieskiego wsadzic czujnik do białeg ale to tyle zabawy ze sie zastanawiam czy nie lepiej kupic nowy ... znalazłem po 170 zł ..sam nie wiem
nie napisałem ze chodzi o to ze nie ma iskry .... to raczej nie bedzie przeplywomierz ze gosciowi gasł ...poruszalismy trochu kablami jak chodził silnik i iskra znikła wtyczka od czujnika wału zasniedziała poczysciłem i dalej nic i tak sobie wywnisoskowałem ze ten czujnik jest zasniedziały bo sprawdzalismy wszystkie kable od modułu i wydaja sie dobre... nie lubie takiej walki bo moze byc wszystko i nic:(
-
Tak porównując zdjęcie nowego czujnika i Twoje ,to chyba czujnik ma jeszcze osłonkę ,a sam jest przykręcony pod spodem na śubki ,czy nakrętki.Ale mogę się mylić .
-
Tak porównując zdjęcie nowego czujnika i Twoje ,to chyba czujnik ma jeszcze osłonkę ,a sam jest przykręcony pod spodem na śubki ,czy nakrętki.Ale mogę się mylić .
Jaj się nie schyle nie będę wiedział... Tylko mam nadzieję że przez niego nie ma iskry... Bo kurcze na pompe6chyba daje sygn... Albo nie.. Już sam nie wiem bo za dużo wczoraj kombinowalem
-
Modul zaplonowy przy tych silnikach musi(i tu slowo kluczowe) miec dobra mase, wiem, ze jest troche grzebania, aby go wyciagnac ale to koniecznosc po ponad dwudziestu latach.
Czujnik walu jest odpowiedzialny za iskre, zadko sie zdaza, aby juz na zimnym nie dawal sygnalu, przewaznie jest tak, ze po rozgrzaniu traci sygnal i jest brak iskry, wystarczy postac kilkanascie minut i wszystko dziala.
Drugi wazny czujnik to walka rozrzadu, jest z tylu za pompa wody. Jego mozna latwo zdiagnozowac i odpowiada za dzialanie wtryskow, mozna go latwo sprawdzic, mianowicie zaroweczka 5W/12V, odpinasz wtyczke wtrysku i podpinasz zarowke, krecisz silnikiem, powinna cyklicznie migac na kazdym z wtryskow.
Dla pracy silnika wazne jest paliwo,powietrze i iskra, to 3 glowne skladniki.
Jak sprawdzales iskre?, przykladajac swiece do silnika?, w taki sposob mozna uwalic modul zaplonowy, tym bardziej jak ma slaba mase.
Paliwo dochodzi?, slychac pompe po przekreceniu kluczyka?Przekaznik pompy moze byc w obwodzie z czujnikiem cisnienia oleju i jak jest walniety, to nie zadziala przekaznik pompy paliwa, zabezpieczenie abys silnika nie zatarl.
Sprawdz na listwie wtryskowej, jesli slychac pompe, czy na wentylu jest cisnienie paliwa.
-
Modul zaplonowy przy tych silnikach musi(i tu slowo kluczowe) miec dobra mase, wiem, ze jest troche grzebania, aby go wyciagnac ale to koniecznosc po ponad dwudziestu latach.
Czujnik walu jest odpowiedzialny za iskre, zadko sie zdaza, aby juz na zimnym nie dawal sygnalu, przewaznie jest tak, ze po rozgrzaniu traci sygnal i jest brak iskry, wystarczy postac kilkanascie minut i wszystko dziala.
Drugi wazny czujnik to walka rozrzadu, jest z tylu za pompa wody. Jego mozna latwo zdiagnozowac i odpowiada za dzialanie wtryskow, mozna go latwo sprawdzic, mianowicie zaroweczka 5W/12V, odpinasz wtyczke wtrysku i podpinasz zarowke, krecisz silnikiem, powinna cyklicznie migac na kazdym z wtryskow.
Dla pracy silnika wazne jest paliwo,powietrze i iskra, to 3 glowne skladniki.
Jak sprawdzales iskre?, przykladajac swiece do silnika?, w taki sposob mozna uwalic modul zaplonowy, tym bardziej jak ma slaba mase.
Paliwo dochodzi?, slychac pompe po przekreceniu kluczyka?Przekaznik pompy moze byc w obwodzie z czujnikiem cisnienia oleju i jak jest walniety, to nie zadziala przekaznik pompy paliwa, zabezpieczenie abys silnika nie zatarl.
Sprawdz na listwie wtryskowej, jesli slychac pompe, czy na wentylu jest cisnienie paliwa.
Pompa działa wtrysku też bo to było wczoraj sprawdzone on zapalał i chodził dziwnie poprzednik mówił że mu gasł jak się zagrzal potem odpalił ja ostygl.. Gdy silnik chodził ruszalem kablami zgasł i nie ma iskry... Napewno była zasniedziala niby cztscilem no ale... Muszę ten czujnik wykluczyć i będę szukał dalej bo Narazie nie mam pomysłu
-
To narazie wymien czujnik walu.
-
Czekam na części do białego to oglądam niebieskiego i takie cudo znalazłem
-
Kompresor, fizycznie jest za tylnym lewym nadkolem. Do pompowania amorków i czego tam chcesz
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
-
A to co webasto?
-
I nawet torebki na boczkach
-
A to co webasto?
Eberspacher, czyli jeden pieron.
-
Ten kompresor to nadaje sie do pompowania materacy i kol, system poziomowania tylnego zawieszenia jest ulomny, czujnik poziomu znajduje sie nad tylna belka, wystarczy wjechac jednym przednim kolem na wysoki kraweznik i bedzie pompowac w nieskonczonosc, az wyj.....e aku.
-
Takie przyłącze w schowku miały tylko wersje z systemem poziomowania?
A to co webasto?
Ogrzewanie postojowe najczęściej spala ON, więc pewnie gdzieś znajdziesz jeszcze dodatkowy zbiornik.
I nawet torebki na boczkach
Fajnie wyglądają te torby - w moim przetrwała tylko jedna, lewa właśnie ;)
-
Ułomne w tym systemie jest to że działa po wyjęciu kluczyka z stacyjki, i rozładowany aku to pikuś. Najczęściej już nie istnieje pierścień na tłoku a przez to nici z pompowania. Ja zmieniłem na inny i mam nawet ori przewód z manometrem do pompowania
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
-
Ułomne w tym systemie jest to że działa po wyjęciu kluczyka z stacyjki, i rozładowany aku to pikuś. Najczęściej już nie istnieje pierścień na tłoku a przez to nici z pompowania. Ja zmieniłem na inny i mam nawet ori przewód z manometrem do pompowania
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
Powiem Ci ze u mnie nie zauważyłem aby pompowalo bez kluczyka.. Dopiero jak przekrece kluczyk do dopompowuje i tyle
-
No to widocznie ktoś wsadził przekaźnik czy coś tam innego
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
-
Niebieski będzie żył podmieniłem moduł i coś tam się odzywa.. 😁 A z białym walczę dalej pierw zmienię czujnik wału potem zobaczymy
-
Takie wieści to ja lubię 1ok Byle do przodu ;)
-
Modul zaplonowy przy tych silnikach musi(i tu slowo kluczowe) miec dobra mase, wiem, ze jest troche grzebania, aby go wyciagnac ale to koniecznosc po ponad dwudziestu latach.
Czujnik walu jest odpowiedzialny za iskre, zadko sie zdaza, aby juz na zimnym nie dawal sygnalu, przewaznie jest tak, ze po rozgrzaniu traci sygnal i jest brak iskry, wystarczy postac kilkanascie minut i wszystko dziala.
Drugi wazny czujnik to walka rozrzadu, jest z tylu za pompa wody. Jego mozna latwo zdiagnozowac i odpowiada za dzialanie wtryskow, mozna go latwo sprawdzic, mianowicie zaroweczka 5W/12V, odpinasz wtyczke wtrysku i podpinasz zarowke, krecisz silnikiem, powinna cyklicznie migac na kazdym z wtryskow.
Dla pracy silnika wazne jest paliwo,powietrze i iskra, to 3 glowne skladniki.
Jak sprawdzales iskre?, przykladajac swiece do silnika?, w taki sposob mozna uwalic modul zaplonowy, tym bardziej jak ma slaba mase.
Paliwo dochodzi?, slychac pompe po przekreceniu kluczyka?Przekaznik pompy moze byc w obwodzie z czujnikiem cisnienia oleju i jak jest walniety, to nie zadziala przekaznik pompy paliwa, zabezpieczenie abys silnika nie zatarl.
Sprawdz na listwie wtryskowej, jesli slychac pompe, czy na wentylu jest cisnienie paliwa.
no powiem Ci kolego szacun 1boss
miałes 100% racji niebieski i biały pali i jezdzi ( co prawda biały gasnie jak sie zagrzeje ale jutro mam miec czujnik) według Twoich zalecen przeczysciłem moduł styki rozebrałem przepływomierz i takie tam wtyczki itp pierw myslałem ze niebieski jak go odpaliłem cos rozjebało ale jakis debil wyciął katalizator corobic ... i pomyslec ze niebieskiego robiło 2 mechanikow rozkrecili połowe rzeczy w schowku jest chyba z 20 przekaznikow i pare schematow instalacji :P i nie dali rady ..chłop sie poddał i sprzedał za pare groszy auto miało byc jako dawca ( a jest w stanie fenomenalnym jesli chodzi o plastiki spod itp) a ja dzieki forum zrobiłem to w pare godz ... Powiem wam ze to forum to skarb bo przypuszczam ze gdyby nie to jezdziłbym od mechanika do mechanika i bym pewnie wyrok jakis zaliczył ( bo jak mnie ktos wkórwi to pier lepa potem pomysle:)) jeszcze raz dzieki 1wazelinka
-
To ja sie ciesze ze kolejna perelka uratowana.
-
To ja sie ciesze ze kolejna perelka uratowana.
no powiem ci z niebieskiego byłby napewno dawca...... on go kupił aby miec czesci do białego, wycieli kat.. sprzedał gdzies 2 tylne fotele ...klamke i pare innych pierdoł przełozył do białego podmieniony przepływomierz itp wiec udało sie ze z białym nie mógł sobie poradzic i konczyło sie ubezpieczenie wiec sprzedał po pieniadzach aby sie pozbyc klopotu:)) ja białego daje tesciowi ( niech sobie grzebie na emeryturce) tymbardziej ze kiedys to było jego marzenie a niebieskiego wystawie za cene zaporowa ..czyli zona bedzie nim dzieci do szkoły wozic:)))a mnie cieszyc oko
-
Prawy przod do gory, odkrecasz kolo i masz dostep do sruby trzymajacej kolo pasowe na wale, czujnik jest pod spodem z prawej strony. Zeby to odkrecic to trzeba pneumatyka i wczesniej dobrze obsikac wd40. Przy sciaganiu nie uszkodz kola,bo to dwuczesciowa konstrukcja zalana w gumie.
Masz patent jak to koło ściągnąć? 😒 Tylko jakimś ściągaczem?
-
Masz srube mocujaca odkrecona?, podgrzej ale nie za mocno, popsikaj WD40 i sciagacz w dlon, ale nic na gwalt.
-
Masz srube mocujaca odkrecona?, podgrzej ale nie za mocno, popsikaj WD40 i sciagacz w dlon, ale nic na gwalt.
Już wymieniłem.. Korwa 2 dni to robiłem.. 😁 Ale znowu nie ma iskry teraz to już walka z wiatrakami.. Sam nie wiem kable niby sprawdzone może jakiś przekaźnik muszę wyczaic skąd wychodzi prąd na moduł może tam....
-
sprawdź,czy z samej cewki jest iskra?Ewentualnie tzw. stacyjka ok 30 cm od podłogi na kolumnie kierownicy.W nich stacyjka to nie to co z kluczykiem.A może być jeszcze czujnik ciśnienia oleju,walnięty ,w niektórych amerykanach tak było ,to powinien JEDY_V wiedzieć
-
sprawdź,czy z samej cewki jest iskra?Ewentualnie tzw. stacyjka ok 30 cm od podłogi na kolumnie kierownicy.W nich stacyjka to nie to co z kluczykiem.A może być jeszcze czujnik ciśnienia oleju,walnięty ,w niektórych amerykanach tak było ,to powinien JEDY_V wiedzieć
no własnie z cewki nie ma iskry..... plus na moduł niby dochodzi ..moduł napewno jest sprawny bo wyciagalem go i wkladalem do 2 i działał .... jutro jeszcze raz to zrobie dla pewnosci ale chyba bedzie bez zmian...co to jest ta stacyjka na kolumnie kierowniczej>>??? a ktory przekaznik jest odpowiedzialny za prad na moduł?? o ile jest
-
To jest ta stacyjka https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=941467&cc=1261774&jsn=488
Taki przekaźnik od zapłonu https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=38944&cc=1261774&jsn=494
i jeszcze taki istnieje
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=323230&cc=1261774&jsn=495
Uczę się tego auta razem z Tobą na bieżąco ,więc sorry za pomyłki.Ty masz 2 ,więc możesz próbować podmieniać ,ja tylko sugeruję co znalazłem w temacie.
-
To jest ta stacyjka https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=941467&cc=1261774&jsn=488
Taki przekaźnik od zapłonu https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=38944&cc=1261774&jsn=494
i jeszcze taki istnieje
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=323230&cc=1261774&jsn=495
Uczę się tego auta razem z Tobą na bieżąco ,więc sorry za pomyłki.Ty masz 2 ,więc możesz próbować podmieniać ,ja tylko sugeruję co znalazłem w temacie.
dzieki straszne tylko gdzie ten przekaznik szukac ??:)) a ta niby stacyjka od czego jest??? jakie ma zadanie??
-
Przekaźniki są w trzech miejscach, za przednią prawą lampą od osprzętu a reszta pod schowkiem pasażera i pod kierownicą. Niestety nie bardzo mam teraz jak sprawdzić gdzie jest ten którego potrzebujesz.
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
-
Przekażnik pewnie w skrzynce bezpieczników .Jutro popatrzę ,gdzie i co u mnie jest.A ta stacyjka to pewnie jak kostka przy kluczyku w europejczykach.
-
Znalazłem takie coś pod schowkiem. Wiece co to może być? Bo chyba to nie org
-
Znalazłem takie coś pod schowkiem. Wiece co to może być? Bo chyba to nie org
-
Taka sytuacja... Założyłem nowy czujnik i go rozwaliło.. Pomyślałem że coś wygiołem.. Założyłem stary i nic nie zachacza.. 😁
-
Ale one z wyglądu się różnią,przynajmniej mocowanie inne. ,a po symbolach są zamienne?Podaj numer tego nowego.
-
Ale one z wyglądu się różnią,przynajmniej mocowanie inne. ,a po symbolach są zamienne?Podaj numer tego nowego.
mocowania sa te same.. zdjecie tak wyszło.. nowy nie ma nr a stary ( ktos juz zmieniał) 24 50 12 01 13 11 m usze zamowic kurde nowy 150 w plecy.. tylko teraz sciagne klina z wałka i pierw pokrece na luzno czy nie zachacza... mysle ze jak bedzie sie przesuwało lekko po czujniki to nie bedzie przeszkadzało bo chyba tam jakas masa nie ma wpływu bo i tak sie brud dostaje z woda wiec napewno sie styka
-
. tylko teraz sciagne klina z wałka i pierw pokrece na luzno czy nie zachacza... mysle ze jak bedzie sie przesuwało lekko po czujniki to nie bedzie przeszkadzało bo chyba tam jakas masa nie ma wpływu bo i tak sie brud dostaje z woda wiec napewno sie styka
No,no wyciąg klina i jeszcze popieprz rozrząd ,a silnik napewno odżyje :o.,bo podejrzewam,że małe koło od rozrządu też jest na tym klinie i zawory spotkająsię z tłokami.
Jak bez nr.,to jakiś chiński bubel.To ma być blisko ,ale nie obcierać.Pewnie nie przyłożyłeś się do wymiany corobic
-
No,no wyciąg klina i jeszcze popieprz rozrząd ,a silnik napewno odżyje :o.,bo podejrzewam,że małe koło od rozrządu też jest na tym klinie i zawory spotkająsię z tłokami.
Jak bez nr.,to jakiś chiński bubel.To ma być blisko ,ale nie obcierać.Pewnie nie przyłożyłeś się do wymiany corobic
tam nie ma jak inaczej załozyc ....:)) a klin jest tylko od tego koła wiec sie nic nie podzieje zauwazyłem ze stary był podszlifowany u nasady a tu załozyłem jak przyszedł a nie ma jak tego sprawdzic inaczej jak krecic kołem ..myslałem zaznaczyc kreda koło i bede wiedział gdzie obciera
-
Ktoś też ten stary szlifowal
-
Oki biały śmiga i oddałem go teściowi niech się on teraz bawi 😎.. Diagnoza.. Pogiąłem blaszke od czujnika wału 1 :'( zakładając nowy czujnik nawet mi do głowy nie przyszło że on ma regulację.. A na dodatek była zasniedziala wtyczka i dlatego nie mogłem wyczaic co i jak.. Jeszcze coś jest z wolnymi obrotami. Nierówno chodzi i brak sania.. Zmieniałem cały przepływomierz i żadnej różnicy.. Muszę doczytać jak tam jest sanie.. Może jakieś podcisnienie? Kupiłem serwisowki 😁
-
Czujnik temp płynu ,ten na komputer sprawdzić i wyczyścić silnik krokowy
-
Jak Pitus pisze tak zrob, a teraz garsc informacji.
Z tylu za przepustnica(ciezko tam glowe wcisnac, wywal obudowe filtra) sa dwa czujniki temp., ze wzgledu na to, ze zaraz pod nimi biegnie bajpas z przedniego kolektora to po tylu latach zwyczajnie gniazda i wtyczki rozlatuja sie w rekach, byc moze u ciebie cos odpadlo, nie koniecznie jest czujnik do wymiany.
Silniczek krokowy masz z przodu przepustnicy, z lewej strony przeplywki, wyczysc dobrze lacznie z gniazdem. Ja raczej zwalilbym cala przepustnice, ale jesli u ciebie jest kolektor plastikowy to moze peknac przegrzany dol, a tam jest obieg chlodziwa przez przepustnice, jesli kolektro alu(do 1992) to sciagaj i pucuj wszystko.
W razie watpliwosci pisz.
-
Jak Pitus pisze tak zrob, a teraz garsc informacji.
Z tylu za przepustnica(ciezko tam glowe wcisnac, wywal obudowe filtra) sa dwa czujniki temp., ze wzgledu na to, ze zaraz pod nimi biegnie bajpas z przedniego kolektora to po tylu latach zwyczajnie gniazda i wtyczki rozlatuja sie w rekach, byc moze u ciebie cos odpadlo, nie koniecznie jest czujnik do wymiany.
Silniczek krokowy masz z przodu przepustnicy, z lewej strony przeplywki, wyczysc dobrze lacznie z gniazdem. Ja raczej zwalilbym cala przepustnice, ale jesli u ciebie jest kolektor plastikowy to moze peknac przegrzany dol, a tam jest obieg chlodziwa przez przepustnice, jesli kolektro alu(do 1992) to sciagaj i pucuj wszystko.
W razie watpliwosci pisz.
dzieki tak zrobie:))
-
macie jakis pomysł ,,,, w pontiacu nie działa jedna cewka... wsadzona nowa i podmieniony moduł i dalej to samo... jakies sugestie?? corobic ,,, albo inaczej.... jak sa przesyłane impulsy na cewke>> ( jak jest to rozdzielane na 3 cewki>) skad idzie impuls... korwa zachciało mi sie tesciowi auto kupowac i sie wjebałem w naprawy:(( placz
-
Jutro wrzucę schematy to dojdziesz po tym co i jak
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
-
... korwa zachciało mi sie tesciowi auto kupowac i sie wjebałem w naprawy:(( placz
Nie narzekaj,przecież używasz jego córkę.No chyba,że już nie? 1kwicze boisie
-
Nie narzekaj,przecież używasz jego córkę.No chyba,że już nie? 1kwicze boisie
Niby tak 1wazelinka ale z tym pontiac iem to już mnie.... Szczela 😁
Nawet wczoraj go wysłałem do mechanika ( myślę że mu zapłacę będę miał z głowy) a tu dupa stwierdził że cewka nie podaje prądu i tyle.... Ale coś mi się to nie podoba... Bo wkreca się na obroty normalnie ale na wolnych skacze silnik i na gazie szczela w tłumik.. Jakby faktycznie 2 Gary nie pracowały..
-
Jutro wrzucę schematy to dojdziesz po tym co i jak
Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
Mam całą serwisowke tylko z 93 ten jest 92... Ale z tego się nie dowiem co rozdziela iskre na poszczególne cewki... Tylko czyjas wiedza😁 a wtedy będę (chyba) wiedział gdzie szukać
-
Cewka bedzie sterowana z komputera silnika albo bezposrednio, albo przez wzmacniacz - moduł
Wysłane z DODGE
-
Cewka bedzie sterowana z komputera silnika albo bezposrednio, albo przez wzmacniacz - moduł
Wysłane z DODGE
Właśnie co wzbudza 3 cewki.. Mnie zastanawia bo z czujnika położenia wału idą 4 kable na moduł.. I pytanie za co one odpowiadają?
-
Masz jakikolwiek schemat?
Wysłane z DODGE
-
Masz jakikolwiek schemat
Mam tylko dałem teściowi i nie mam jak kuknac
Wysłane z DODGE
-
Może tu pomoże
https://www.autozone.com/repairguides/GM-Lumina-Silhouette-Transport-APVs-1990-1999-Repair-Guide/WIRING-DIAGRAMS/WIRING-DIAGRAMS/_/P-0900c152801dbd80
-
Może tu pomoże
https://www.autozone.com/repairguides/GM-Lumina-Silhouette-Transport-APVs-1990-1999-Repair-Guide/WIRING-DIAGRAMS/WIRING-DIAGRAMS/_/P-0900c152801dbd80
Dzięki straszne 😀
-
Spod niebieskiego.. Jestem pod wrażeniem
-
Spod niebieskiego.. Jestem pod wrażeniem
-
Wygląda na jeszcze org
-
Kiedy znajdujesz czas na szycie tapicerki? 1kwicze
-
Kiedy znajdujesz czas na szycie tapicerki? 1kwicze
tu jest duzy problem..... placz