Van Klub Polska
Pogadać ludzka rzecz => Powitania => Wątek zaczęty przez: Asvan w Lipca 15, 2018, 09:32:09 pm
-
Witam wszystkich
Właśnie zostałem posiadaczem Cheviego G20 z 1971 roku.
Jestem fanem starej motoryzacji bez elektroniki.
Mam już kampera Mercedesa 407D z 1976, ale szukałem czegoś szybszego i z charakterem.
Czeka mnie sporo pracy, więc liczę na Waszą pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Asvan
-
Hej witaj kolego 1ok
-
Cześć. Nad Astro też myślałem, ale 4x4
Asvan
-
Fajna sztuka,takiego tu jeszcze nie ma 1ok
-
witaj
-
Jest, mój 74
-
Ty masz vanstrema,to się nie liczy ;)
-
Witaj. Też uważam, że elektronika jest super, ale w przerywaczu do kierunków 1kwicze
Fajne vanidło, rób foty.
-
Jest, mój 74
74 to dobry rocznik!
-
74 to dobry rocznik!
najlepszy
-
W tygodniu postaram się wrzucić parę fotek.
Na razie powaliły mnie reflektory - żarówka jest reflektorem - jak się spali to wymienia się reflektor, więc chyba się nie przepalają
-
Witaj
Przepalają się, w USA kosztuje to grosze ale dzięki takiemu zespoleniu na bieżąco wymieniasz również lampy.
Grzej od razu na żółte to nie będziesz musiał robić durnowatych przeróbek europejskich.
-
Nie chcę żółtych blach, za dużo kłopotów. Poszukam podobnych wkładów na H4 i wyreguluję
-
rób jak chcesz, Twoje auto, Twoje życie
-
Ale cudo. Czekam na więcej fotek.
-
piekny projekt, szukaj juz szpeca od gaznikow, a moze jakis edelbrock :)
-
lampy powinny od żuka pasować
-
Meega ładny jest ten grill i cały przód.
Pozdrawiam i czekamy na foto.
-
aloha
W jakim sensie sa kłopoty na żółtych tablicach?
-
Lampy jak sie okazało są po 50 zł, czyli w cenie dobrej żarówki.
Co do żółtych blach - nie jestem specjalistą, ale na żółtych może być tylko oryginał. A ja chcę mieć auto do użytkowania, żeby się nim cieszyć na co dzień, a nie tylko jechać na zlot się pokazać.
Kanapy są niekompletne , nie mają zagłówków a pasy są biodrowe. Więc bezpieczeństwo żadne.
Chcę założyć fotele ze zintegrowanymi pasami - bezwładnościowy wyciągany z oparcia. Więc już po oryginale. W przyszłym tygodniu biorę się do roboty.
Pozdrawiam wszystkich
-
Kanapy są niekompletne , nie mają zagłówków a pasy są biodrowe. Więc bezpieczeństwo żadne.
Chcę założyć fotele ze zintegrowanymi pasami - bezwładnościowy wyciągany z oparcia. Więc już po oryginale. W przyszłym tygodniu biorę się do roboty.
Pozdrawiam wszystkich
jak ty mało wiesz o zabytkach/żółtych tablicach
-
A to ten groszkowy z kaliforni pokryty patyną?
-
tak, to ten groszkowy. Co do żółtych tablic to w moim przypadku nie widzę zalet. Na przeglądy i tak będę jeździł co roku, bo jest to możliwość sprawdzenia stanu technicznego. Chyba ważna w przypadku 47 letniego samochodu. W przypadku stłuczki i tak naprawię na oryginalnych częściach. Jeżeli ubezpieczyciel będzie się opierał, to mam prawników - już to ćwiczyłem. Trwa to do 4 lat, ale skuteczne. Chcę zrobić trochę przeróbek, a nie chcę się zastanawiać, czy mogę, czy też nie. A może nie wiem o wszystkim? Jak możesz to podziel się takimi informacjami. Z góry dziękuję
-
zółte tablice
1 spokój z przeglądami - chyba nie jesteś tak głupi aby nie dbać o samochód samemu i musi Ci Pan Diagnosta pokazywać co masz naprawić ?
2 nie musisz przerabiać samochodu pod durne przepisy PL
3 śmieszne OC
4 najważniejsze - w przypadku stłuczki, kolizji nie istnieje pojęcie szkody całkowitej i ubezpieczyciel ma obowiązek pokryć wszelkie nakładu do odtworzenia stanu pierwotnego
5 w przypadku vanów nie istnieje pojęcie stan oryginalny bo one z zasady są, były i będą poddawane różnym przeróbkom
6 nie obowiązują Cię kategorie emisji spalin
7 Gdy wejdą różne strefy płatnego wjazdu do centrów miast - to raz, że dostaniesz ze względu na wiek samochodu najdroższy bilet o ile bedziesz się łapał na próg emisji spalin
8 Jeśli założysz gaz IMPCO to jest instalacja gazowa z USA i jest dedykowana do Twojego samochodu
Wypisz zalety białych tablic, bo ja nie widzę.
porozmawiaj z Tymi, którzy maja żółte tablice
Ty oczywiście postąpisz jak uważasz, Twoje życie, Twój samochód
-
zółte tablice
1 spokój z przeglądami - chyba nie jesteś tak głupi aby nie dbać o samochód samemu i musi Ci Pan Diagnosta pokazywać co masz naprawić ?
2 nie musisz przerabiać samochodu pod durne przepisy PL
3 śmieszne OC
4 najważniejsze - w przypadku stłuczki, kolizji nie istnieje pojęcie szkody całkowitej i ubezpieczyciel ma obowiązek pokryć wszelkie nakładu do odtworzenia stanu pierwotnego
5 w przypadku vanów nie istnieje pojęcie stan oryginalny bo one z zasady są, były i będą poddawane różnym przeróbkom
6 nie obowiązują Cię kategorie emisji spalin
7 Gdy wejdą różne strefy płatnego wjazdu do centrów miast - to raz, że dostaniesz ze względu na wiek samochodu najdroższy bilet o ile bedziesz się łapał na próg emisji spalin
8 Jeśli założysz gaz IMPCO to jest instalacja gazowa z USA i jest dedykowana do Twojego samochodu
Wypisz zalety białych tablic, bo ja nie widzę.
porozmawiaj z Tymi, którzy maja żółte tablice
Ty oczywiście postąpisz jak uważasz, Twoje życie, Twój samochód
Bardzo dziękuję za informacje
Czy wiesz, w jakim zakresie mogą być dokonywane przeróbki?
Na co musi być zgoda konserwatora?
Gdzie i za ile można założyć gaz IMPCO ? i jak to ma się do przeróbek?
z góry dziękuję za ew. odpowiedź
-
możesz też dopisać swój samochód do muzeum i odpada Ci targanie się z konserwatorem i rejestrem zabytków - to kosztuje koło 1500 PLN
-
fajne auto - gratki - masz duze pole do popisu w przerobkach
co do zoltych tablic - mozna juz wyjezdzac za granice bez zgody konserwatora?
-
trzeba doczytać, nie dam ręki uciąć ale wiek auta 50 lat lub znaczna wartość auta w pieniądzach. Wszystko jest w ustawach.
-
Dobrze Edekk prawi wal na żółte są dwa rodzaje żółtych jeden korzystny.
-
Zybel ma żółte i ciągle jeździ za granicę.
-
można zarejestrować jako zabytek i jako unikat
jeden i drugi ma żółte?
-
Dziękuję za rady i chęć pomocy. Będę jej od Was potrzebował. Tak jak wspominałem, pomału zaczynam robić autko. W związku z tym informacje o pracach będę wrzucał w dziale "nasze vany i minivany". Jeszcze raz dziękuję za miłe przyjęcie.
-
zawsze możesz liczyć na szczerą zjebkę :)
-
1ok 1kwicze