Van Klub Polska
Garaż => Dział techniczy => Chevy Astro\GMC Safari => Wątek zaczęty przez: coupesilver w Grudnia 24, 2018, 12:35:50 pm
-
Hej,
Mam taki objaw, że gdy odpalam zimy samochód to albo go muszę kręcić dobre pół minuty albo kręcę kilkanaście sekund, odpuszczam, i potem krótki strzał i chodzi. Mam wrażenie, że latem tego objawu nie było i odpalał za każdym razem od strzała. Wymieniłem świece. Mechanik twierdzi, że następuje wbicie zbyt dużej dawki paliwa i się silnik zalewa. Ciśnienie na listwie wtryskowej w normie. Komputer nie pokazuje błędu. Co to może być? Gdzie szukać?
pozdrawiam,
-
Nowy palec i kopułka, dopiero co to przerabial MHM.
-
Nowy palec i kopułka, dopiero co to przerabial MHM.
Potwierdzam. Zacznij od wyczyszczenia styków w kopułce.
Wysłano z Drogi Mlecznej.
-
Czyszczenie psu na budę ,za parę dni to samo,trzeba nowe.
-
Dzięki. Kopułkę i palec wymienię. A jaki byłby objaw gdyby był problem z czujnikiem temperatury?
-
GiGi mi zwrócił kiedyś uwagę, że zbyt długo kręcę nim zapali a dla mnie to było normalne, bo już zapomniałem jak palił na początku (wiadome, rutyna). Musiałem na ciepłym dodač lekko gazu, żeby go napowietrzyć. Po wymianie czujnika temp. powietrza dolotowego problem znikł. Jeszcze czeka mnie czujnik temp. wody, ale muszę się zebrač w sobie i go zmienić. Lenistwo, to piękna sprawa a i tak staruszka narzeka, że tylko przy vanie robię.
-
Czujnik temp pada na minus i przy ciepłym silniku daje sygnał do kompa o niskiej temp,komp wtedy wzbogaca mieszankę i taki skutek
-
Dzięki. Kopułkę i palec wymienię. A jaki byłby objaw gdyby był problem z czujnikiem temperatury?
Kiedys juz pisalem, GMowskie czujniki temp.padaja na dolnym zakresie, cos kolo -20, wiec non stop komp.podaje wzbogacona mieszanke, wez go odepnij na czas sprawdzania.
-
JEDI_V - czy test odpięcia dotyczy czujnika powietrza na dolocie czy czujnika temp. cieczy chodzącej? W sumie to chciałbym sprawdzić i jeden i drugi. Jak taki test mógłby wyglądać?
-
I jeden i drugi, komp i tak ma zapisane usrednione wartosci.
-
Jak nie masz kompa, to możesz miernikiem sprawdzić rezystancję. Tylko musisz wyczytać jakie są poprawne wartości w określonej temperaturze otoczenia.