Van Klub Polska
Garaż => Dział techniczy => Chevy Express/GMC Savana => Wątek zaczęty przez: DJYendruh w Kwietnia 19, 2016, 10:04:48 am
-
witajcie.
padła mi sprężarka klimy. Na pewno jest to delphi, ale numeru nie da się już odczytać. Pobuszowałem trochę w internetach, i znalazłem że może to być urządzenia DELPHI CS0121 o numerach GM 1136521 /1136596.
Zdjęcia poniżej. I tu jest problem. Mam u siebie 2 złącza, na sprzedawanych jest jedno.
Na ostatnim zdjęciu załączyłem widok tylnej ścianki sprężarki sprzedawanej na rockauto/ebay. U mnie jest wtyczka, na tych sprzedawanych nie widać, wygląda to na zaślepione.
Czy to tylko zaślepki, czy to nie taka sprężarka? Bo tak sobie myślę, że nawet jakby były to zaślepki, to gniazdo będzie położone "w głąb", a w mojej jest wystające "na zewnątrz".
Ewentualnie kupię coś takiego w rozsądnej cenie.
Uznany szczeciński serwis klimatyzacji stwierdził, że nie nadaje się ona do regeneracji. Wydaje ona odgłosy jak "zarzynana krowa" - tak bym to określił, ludzie się na ulicy odwracali jak jechałem w z włączoną klimą :-)
-
Nie sprawdzałem ,po nr ,czy to aby ten ,ale tu co jest ta wtyczka,lub raczej gniazdo z tyłu to jest ona na segerze ,nowe,czy regenerowane sprzedają bez gniazda ,trzeba je przełożyć .Tu jest cokolwiek na tym filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=gehSp5sg8AA .Ewentualnie znajdź jakiś inny filmik na youtube dotyczący astro czy blazera po 97 roku,to to samo
A tu czujnik,albo raczej wyłącznik http://www.ebay.com/itm/A-C-High-Side-Pressure-Switch-High-Pressure-Compressor-Switch-FJC-Inc-3328-/171876589949?fits=Year%3A1997%7CMake%3AGMC%7CModel%3ASafari&hash=item2804a4a17d:g:0NgAAOSw~gRVu4AX&vxp=mtr
-
tu co jest ta wtyczka,lub raczej gniazdo z tyłu to jest ona na segerze ,nowe,czy regenerowane sprzedają bez gniazda ,trzeba je przełożyć .
...i oto słowa geniusza 1ok
-
temat zamknięty.
2 dni temu założono do auta kompresor delphi CS0121, klima działa :-) i auto nie jęczy jak zarzynana krowa,
Zakupiłem nowiutki w RockAuto. (ok 170$)
Jedyne z czym był problem to przełożenie czujnika o ktorym w poście jest mowa, po prostu aluminium się utleniło i ciężko było go wyjąć, ale jakoś się udało.
Na przyszłość - jakby ktoś przeprowadzał taką operację - warto zakupić sobie od razu nowy czujnik - w stosunku do sprężarki kosztuje on grosze (ok 7$).