Van Klub Polska
Pogadać ludzka rzecz => Giełda => Kupię => Wątek zaczęty przez: Raccoon w Listopada 04, 2020, 03:05:26 am
-
Ktoś ma może na stanie w fajnej cenie sprawdzoną, działająca skrzynię? A może ktoś regeneruje w fajnych cenach?
Objawy... 1-2 bieg idzie jak burza, wsteczny idzie jak burza i nawet pali gumę XD 3 i w górę śliga się, wyje i nie chce jechać.
Zapnę "D lub 3" dupa blada
Zapnę "1-2" i idzie jak szatan
-
A Ty go nie sprzedałeś jakiś czas temu??? Czy ja mylę z kimś innym?
-
A Ty go nie sprzedałeś jakiś czas temu??? Czy ja mylę z kimś innym?
Nie sprzedał.
Ale do rzeczy.Adam z Tobą ciężko sie dogadać bo nie znasz zasady automatu .Zapomnij ,że masz na wajsze biegi 1,2,3.Włączasz tylko D ,albo R.
I teraz na D ,van idzie do 100-110 km/h tak to zrozumiałem przez tel.i dalej dupa ,Ty mówisz ,że on się ślizga i wyje,a ja mówię ,że on pracuje normalnie tylko nie zapina 4 biegu..Podejrzewam ,że walnięty solenoid/elekrtozawór/od 3-4 biegu.Ale taki geniusz to ja nie jestem ,bym naprawił automata przez tel.,czy na forum.
Stwierdzam to po naszej rozmowie.Wymieniłeś olej ,stary nie był tragiczny,opiłków na magnesie nie było,stan na nowym jest ,czyli wg mnie skrzynia i konwerter mają się dobrze.Problem ma się jak wyżej,CHYBA.
https://www.rockauto.com/en/catalog/gmc,1997,safari,4.3l+v6,1165340,transmission-automatic,shift+solenoid,8476
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=1184650&cc=1165340&jsn=8
-
Th700 i 4L60E miały słaby 3 bieg, tarcze szybko się kończą, i jest taki efekt.
Spróbuj na dwójce rozpędzić do około 70 km/h zdejm nogę z gazu i od razu wrzuć D jeśli zapnie czwórkę, to skrzynia do roboty
-
Th700 i 4L60E miały słaby 3 bieg, tarcze szybko się kończą, i jest taki efekt.
Spróbuj na dwójce rozpędzić do około 70 km/h zdejm nogę z gazu i od razu wrzuć D jeśli zapnie czwórkę, to skrzynia do roboty
Ok spróbuję jutro, nie wiesz może jaki jest orientacyjny koszt naprawy tych tarcz?
-
A ten solenoid da się jakoś wymienić bez zrzucania skrzyni? Bo nie mam pojęcia gdzie to siedzi niestety :(
-
Ok spróbuję jutro, nie wiesz może jaki jest orientacyjny koszt naprawy tych tarcz?
Jak już się skrzynię rozbiera, to zazwyczaj robi całość: konwerter, uszczelnienia, tarcze, panewki. I lepiej zrobić to u macherów co się znają. Koszta 4-6 tyś
-
A ten solenoid da się jakoś wymienić bez zrzucania skrzyni? Bo nie mam pojęcia gdzie to siedzi niestety :(
Da się, ale nie pamiętam, czy bez zdjęcia płyty zaworowej się obejdzie.
Podjedź do kogoś ze skanerem, uszkodzony selenoid da się zdiagnozować.
-
Da się, ale nie pamiętam, czy bez zdjęcia płyty zaworowej się obejdzie.
Podjedź do kogoś ze skanerem, uszkodzony selenoid da się zdiagnozować.
Oczywiscie ze sie da, bo scaner symuluje prace solenoidow.
-
Th700 i 4L60E miały słaby 3 bieg, tarcze szybko się kończą, i jest taki efekt.
Spróbuj na dwójce rozpędzić do około 70 km/h zdejm nogę z gazu i od razu wrzuć D jeśli zapnie czwórkę, to skrzynia do roboty
Wrzuciłem 2 rozpędziłem do 70km, zapiąłem D, przerzucił wyżej bieg i zaczął się ślizgać :/
-
Skrzynia do roboty, w PL jakis zaklad robi te skrzynie na wzmacnianych czesciach i usuwa jej wady.
-
Skrzynia do roboty, w PL jakis zaklad robi te skrzynie na wzmacnianych czesciach i usuwa jej wady.
W Warszawie albo okolicy. p0li powinien coś powiedzieć na ten temat. Robił swoją niedawno tam.
-
Przemek Trojanowski, cienki też ma tam naprawianą
-
http://www.vpsmotor.com/
-
zadzwoń tu- 508 505 150- znam go tylko pod nick dvj84- nawet jak się nie zdecydujesz to poznasz kolejnego gościa od amcarów
-
http://www.vpsmotor.com/
potwierdzam
skrzynka zrobiona na mocniejszych częściach - lata codziennie od 1,5 roku - żadnych uwag
mogę polecić
-
Dzięki panowie za kontakty, postaram się zdzwonić zagadać z nimi, chyba że... znalazłby się kupiec na nią tak jak stoi (w ciul porobione było przez ostatni rok) ... Oczywiście w dobrej cenie na fv 23% bo mam ją na firmę wrzuconą...