Twoje Centrum
pogwarki
Będzie się działo
Najnowsze wiadomości
Zalogowani
|
91
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mosin007 dnia Lutego 09, 2024, 02:29:34 pm »
Podpiąłem pod kopułkę przewód wysokiego napięcia i święcę i iskra jest wyraźnie widoczna. Więc zapłon raczej ok. Mam wrażenie że wtryski są odcięte i nie podają paliwa. Jak to można najszybciej sprawdzić? Mam problem żeby w ogóle te wtryski zlokalizować (. Mam jeden kabel też nieoryginalny z alarmu chyba w okolicy akumulatora i skrzynki przekaźników miał zaizolowaną końcówkę i tak się zastanawiam czy on przypadkiem nie oderwał się przy wyjmowaniu starego akumulatora i np. miał podać napięcia na wtryski. Jak przekręcę stacyjkę to jest na nim ponad 12V. Ale najlepiej byłoby sprawdzić wg mnie czy wtryski w ogóle "psikają" paliewem skoro zapłon jest ok. Jak mogę to sprawdzić? Jest tam jakieś dojćie? A może wiecie czy jest jakiś główny kabel do wtrysków pod maską przy kompie np.? Dzięki za pomoc
92
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zagłoba dnia Lutego 09, 2024, 02:12:00 pm »
a co do atrakcji mogę zapewnić rzucanie nożami toporkami i saperkami
W nas możesz, ale nie w vany, bo masakra
93
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pituszek dnia Lutego 09, 2024, 11:37:50 am »
Najpierw zbjął bym kopułkę i palec poczyścił to wysuszył,chyba ,że masz nowe. to zakładać od razu nowe.Założyć jakąś świecę na przewód i sprawdzić czy jest iskra .Od tego bym zaczął skoro wjechał sam na lawetę.Druga rzecz to przy silniku masz metalowe przewody paliwa ,na jednym jest króciec Schredera do sprawdzania ciśnienia paliwa .Ciśnienie ma być min 50 Psi,ale trzeba mieć manometr z króćcem 1/4 cala. Jak masz pomocnika ,to zdejm górę filtra powietrza i i daj mu w gardziel placka ,jeden niech kręci drugi psiknie plakiem ,czy się odezwie
94
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wiking dnia Lutego 09, 2024, 11:32:11 am »
Witam serdecznie też postaram się być tylko gdzie się zapisać bo slabo mi idzie na tym komunikatorze a co do atrakcji mogę zapewnić rzucanie nożami toporkami i saperkami
95
« Ostatnia wiadomość wysłana przez GiGi dnia Lutego 09, 2024, 09:21:49 am »
oryginalnie nie było "ukryty wyłącznik który odcina zapłon albo wtryski" chyba że ktoś coś dołożył jak słyszysz pompę i czuć paliwem to znaczy że działa, więc szukałbym przy zapłonie, standardowo od wymiany kable, kopułka, palec itp a może rozrusznik do regeneracji?
96
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mosin007 dnia Lutego 09, 2024, 08:54:36 am »
Dzięki bardzo. Kupiłem warte z lewym plusem 74Ah Astro wczoraj przyjechało ale po zmianie aku kręci ale nie odpala. Chłop twierdzi że w Niemczech na boosterze wiechał na lawetę. Jak przyjechał do mnie podmieniłem aku i dupa. Kontrolka security gasnie słychać pompę paliwa jak się włącza i czuć paliwem po kreceniu rozrusznikiem. Tak jakby nie było iskry i się zalewał. Sprawdziłem wszystkie kable są dokręcone do aku - myślałem że przy zmianie czegoś któregoś nie dokręciłem. Paliwo dolałem. Będę z tym walczył ale jakby ktoś mógł podpowiedzieć diagnozę krok po kroku. Być może jest jakiś ukryty wyłącznik który odcina zapłon albo wtryski.... no masakra jak na razie. Pozdrawiam serdecznie.
97
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zagłoba dnia Lutego 08, 2024, 10:16:05 pm »
Jeszcze nie pokazałeś tego g20
98
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wiking dnia Lutego 08, 2024, 04:16:17 pm »
Witam gdzie założę gas do G20 1994r
99
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zagłoba dnia Lutego 08, 2024, 04:14:07 pm »
To chwal się zdjęciami i opowiadaj co to za perełka.
100
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wiking dnia Lutego 08, 2024, 04:12:07 pm »
Mam G20
|